srijeda, 16. svibnja 2012.

Imate li formulu za dobru poslovnu komunikaciju?

Dragi bloggeri,

nemate visoko razvijene komunikacijske sposobnosti? Jako ste nezadovoljni jer mislite da uz sve Vaše znanje nećete moći dobro poslovno komunicirati? Nemojte očajavati! Dobro poslovno komuniciranje nije nešto što je usađeno u Vašim genima, ono se godinama uči i stječe se s vremenom.



Stručnjaci se slažu oko činjenice da, ukoliko steknete dobru razinu poslovne komunikacije, ona Vas može dignuti u nebesa, no ukoliko Vam ta komponenta nedostaje, ona može biti jedan od najvećih nedostataka. Upravo upotrebom vještine komunikacije možete doprijeti do ljudi u vašoj tvrtki i izvan nje, te će rezultati biti vidljivi. Ako to ne uspijete, Vaše će ideje ostati samo Vaše i ostat će nerealizirane.




Slušajte, i Vas će čuti

Na žalost, za dobro poslovno komuniciranje ne postoji univerzalna formula koju bi svi mogli primijeniti. Svaka osoba mora za sebe naći svoju formulu, ili bolje rečeno skup njih, koje će zajedno funkcionirati i dati pozitivan rezultat. Možda se čini jednostavno na prvi pogled, no nije. Vjerojatno će Vam trebati pomoć od iskusnijih ljudi na tom području. Za pomoć možete pitati svoje kolege, pa čak i nadređene. Zamolite ih da Vam daju savjete, ispravljaju pogreške i prate Vas u Vašem napretku. Ono što je jako važno naglasiti, a o čemu sam pisala u postu ranije, je to da je u poslovnoj komunikaciji iznimno važna sposobnost slušanja drugih. Ono što je najvažnije je da postavite dobro pitanje i dobro slušate odgovor jer se u njemu možda krije ksrivena poruka koju tražite ili čak neki skriveni motiv. Naposljetku, netko će Vam možda reći zaista svoje pravo mišljenje koje ste željeli čuti.

Uvijek budite spremni

Svoje vještine poslovnog komuniciranja neprestano unapređujte, neka Vam to postane nešto što konstantno činite. Jednostavno , način na koji djelujete. Kad ste na sastanku, pobrinite se da Vaša prisutnost bude prožeta pametnim pitanjima i odgovorima. Po tome će Vas sigurno zapamtiti. Ponekad ćete se na tako nešto morati i prisiliti, no to je jedna od glavnih svrha poslovnog komuniciranja. Kada trebate pripremiti određeno izlaganje ili prezentaciju, bilo to pred kolegama ili pred poslovnim partnerima, budite u potpunosti spremni, vježbajte unaprijed. Više i visoke škole i fakulteti sve se više bave stjecanjem vještina poslovne komunikacije, no smatram da to još uvijek nije dovoljno. Kako bi se stekle potreben vještine, trebalo bi imati više izlaganja i prezentiranja koje bi nam uvlike pomoglo kada je jednom budemo zaposlili. potrebno je puno vježbe, volje i strpljenja kako biste postigli zavidnu razinu poslovne komunikacije.


Dragi moji blogeri, kao što ste mogli pročitati,   zahvaljujući dobroj poslovnoj komunikaciji, nećete naići na vrata koja Vam se neće jednostavno otvoriti. Nadam se da ću Vas ovim postom potaknuti na usavršavanje komunikacijskih vještina, možda čak i svladavanje strahova vezanih za komunikaciju, jer će Vam se to jednoga dana jako isplatiti. Od dobre vještine komuniciranja, samim time i poslovnog komuniciranja, možete samo profitirati. Jedna će se stvar nadovezivati na drugu, a onda, gdje će Vam biti kraj? :)


Lijep pozdrav, do čitanja! :)


Višnja

Nema komentara:

Objavi komentar